20221005_205747_0000

ALGEMENE VOORWAARDEN

Algemeen

De cliënt gaat akkoord met de algemene voorwaarden zodra een afspraak is gemaakt.
Ottelien Vellekoop is niet aansprakelijk voor beschadiging of verlies van persoonlijke
bezittingen. De behandelaar is niet gediend van erotische benaderingen of
opmerkingen, hierbij wordt de behandeling onmiddellijk onderbroken en wordt de
overeenkomst ontbonden.


Betalingsvoorwaarden
Na afloop van de behandeling ontvang je een factuur per mail welke per
bankoverschrijving betaald dient te worden.
Indien de cliënt in gebreke blijft in de betaling binnen de termijn van 14 dagen dan is de
klant van rechtswege in verzuim.
Prijswijzigingen zijn voorbehouden.


Annulering
Gemaakte afspraken dienen uiterlijk 24 uur van te voren geanuleerd te worden. Bij niet
tijdig afzeggen van de gemaakte afspraak en/of verhindering zonder kennisgeving zijn
wij genoodzaakt om de behandelkosten in rekening te brengen.


Geheimhouding
Alle informatie, die uit de samenwerking tussen Ottelien Vellekoop en de cliënt
voortkomt, wordt als strikt vertrouwelijk beschouwd en als zodanig behandeld. Al uw
persoonlijke en medische gegevens worden nooit zonder uw toestemming verstrekt aan
derden.


Beroepsverenigingen
Ottelien Vellekoop is aangesloten bij de beroepsvereniging CAT
Alle bij bovengenoemde beroepsvereniging aangesloten therapeuten zijn geschoolde
professionals die werken volgens vastgestelde kwaliteitseisen.


Hygiëne
Ethiek en hygiëne staan binnen Ottelien Vellekoop hoog aangeschreven. Wij
verwachten van de cliënten dat zij hier eveneens zorg voor dragen.
Ottelien Vellekoop zorgt voor schone handdoeken, natuurlijk mag u altijd uw eigen
handdoek meenemen als u dat prettig vindt. Ottelien Vellekoop behoudt zich het recht voor cliënten te weigeren.


Klachtenprocedure
In de Wet kwaliteit, klachten, geschillen zorg (Wkkgz) is beschreven hoe klachten en
geschillen tussen zorgverlener en cliënt geregeld moeten zijn.
Mocht er zich een klacht of onenigheid voordoen, dan zal de communicatie open zijn
om tot een wederzijdse oplossing te komen. Hierbij niet uit het oog verliezend dat de
behandelaar altijd zal handelen vanuit zijn/haar professie en dat de cliënt zijn/haar
eigen verantwoordelijkheid heeft voor juist deze behandeling.


U kunt uw klacht ook per e-mail indienen naar Ottelien Vellekoop via
info@ottelienvellekoop.nl
U ontvangt een bevestiging van ontvangst zodra de e-mail gelezen is. Klachten zullen
uiterlijk binnen 4 weken beantwoord worden. Mocht uw klacht niet naar tevredenheid afgehandeld zijn, dan kunt u volgens de nieuwe
regelgeving Wkkgz contact opnemen met een klachtenfunctionaris. Wanneer u meer
wilt lezen over de klachtenprocedure, klik dan hier.